"On n'est pas dans le futurisme, mais dans un drame bourgeois ou un thriller atmosphérique"
The first in David Edgar's trilogy of plays about post-Communist Eastern Europe - see also The Prisoner's Dilemma and The Shape of the Table. A valuable mural is discovered in a church in war-torn Eastern Europe. As international and local art historians argue over who should claim ownership, the fate of the painting becomes a metaphor for the future of the emergent nations of Eastern Europe. Winner of the 1995 Evening Standard Play of the Year Award 'One of those rare works that makes you want to climb on to roof tops to shout about its merits' - Daily Telegraph 'Dazzlingly ambitious' - Observer 'Edgar's superb play about language, people, art and culture... a richly enjoyable script' - Daily Telegraph, 2012 'Plenty to get your teeth into... fascinating' - The Times, 2012
Il n'y a pas encore de discussion sur ce livre
Soyez le premier à en lancer une !
"On n'est pas dans le futurisme, mais dans un drame bourgeois ou un thriller atmosphérique"
L'auteur se glisse en reporter discret au sein de sa propre famille pour en dresser un portrait d'une humanité forte et fragile
Au Rwanda, l'itinéraire d'une femme entre rêve d'idéal et souvenirs destructeurs
Participez et tentez votre chance pour gagner des livres !