"On n'est pas dans le futurisme, mais dans un drame bourgeois ou un thriller atmosphérique"
In Eugene Glorias acclaimed first collection of poems, Drivers at the Short-Time Motel, ephemeral lives, and souls lost in the tattered fabric of war, displacement, and ruined love, found hope, redemption, and a common voice. Gloria is interested in illustrating the common mans search for connection to the self and to the world, and that is very much apparent in his second collection. The speaker of these poems examines his lapsed Roman Catholic identity and his past; Spain, and its long and varied influence on Filipino culture; and the famous pilgrimage to Santiago de Compostela. These new poems build on what Gloria began in his first book by continuing this sense of collaboration with literary and cultural influence.
Il n'y a pas encore de discussion sur ce livre
Soyez le premier à en lancer une !
"On n'est pas dans le futurisme, mais dans un drame bourgeois ou un thriller atmosphérique"
L'auteur se glisse en reporter discret au sein de sa propre famille pour en dresser un portrait d'une humanité forte et fragile
Au Rwanda, l'itinéraire d'une femme entre rêve d'idéal et souvenirs destructeurs
Participez et tentez votre chance pour gagner des livres !