A gagner : la BD jeunesse adaptée du classique de Mary Shelley !
The book offers insights and strategies to help companies and managers generate and manage knowledge, enabling the successful implementation of innovations and digitalization projects. It outlines the customer and employee engagement activities necessary to transform information into actionable knowledge.
By addressing the pragmatic applicability of the innovation process for fostering a growth mindset and customer centricity, the book emphasizes that information becomes knowledge only when sorted and given context and made usable by the company.
Developed using case studies and interviews from the financial services, life sciences, and technology industries, the book introduces a pragmatic innovation process and knowledge generation framework. It presents seven practical guidelines to support managers in achieving their innovation goals.
Il n'y a pas encore de discussion sur ce livre
Soyez le premier à en lancer une !
A gagner : la BD jeunesse adaptée du classique de Mary Shelley !
Caraïbes, 1492. "Ce sont ceux qui ont posé le pied sur ces terres qui ont amené la barbarie, la torture, la cruauté, la destruction des lieux, la mort..."
Chacune des deux demeures dont il sera question est représentée dans le sablier et le lecteur sait d'entrée de jeu qu'il faudra retourner le livre pour découvrir la vérité. Pour comprendre l'enquête menée en 1939, on a besoin de se référer aux indices présents dans la première histoire... un véritable puzzle, d'un incroyable tour de force
Sanche, chanteur du groupe Planète Bolingo, a pris la plume pour raconter son expérience en tant qu’humanitaire...