A gagner : la BD jeunesse adaptée du classique de Mary Shelley !
In Ulrike Flaig's art practice, the media of drawing, installation, performance, and experimental music overlap. She describes her works, among other things, as making images audible - and thus as extensions of the art cosmos. Ulrike Flaig translates paintings into installations set to music by making the structure of a painting the basis for notations. The artist's analytical view and reflection on art practices play a major role here. In her research, she is as concerned with musical icons at the interface of art and music as she is with literature and philosophy. The publication conveys numerous cross-references and thoughts of the artist and shows a further development of her statements.
Il n'y a pas encore de discussion sur ce livre
Soyez le premier à en lancer une !
A gagner : la BD jeunesse adaptée du classique de Mary Shelley !
Caraïbes, 1492. "Ce sont ceux qui ont posé le pied sur ces terres qui ont amené la barbarie, la torture, la cruauté, la destruction des lieux, la mort..."
Chacune des deux demeures dont il sera question est représentée dans le sablier et le lecteur sait d'entrée de jeu qu'il faudra retourner le livre pour découvrir la vérité. Pour comprendre l'enquête menée en 1939, on a besoin de se référer aux indices présents dans la première histoire... un véritable puzzle, d'un incroyable tour de force
Sanche, chanteur du groupe Planète Bolingo, a pris la plume pour raconter son expérience en tant qu’humanitaire...