"On n'est pas dans le futurisme, mais dans un drame bourgeois ou un thriller atmosphérique"
Gabrijel Goldman je po imenu in usodi sumljivo podoben znamenitemu kanadskemu pianistu Glennu Gouldu. Najdemo ga v newyorski bolnisnici po misterioznem dogodku, ki sprozi fobijo pred dotikom. Je kriva nesrecna ljubezen, odvzeti ljubezenski dotik ali brezdusno, mehanicno udarjanje klavirskih strojev, ki grozijo, da bodo glasbi ukradli dotik z duso? V bolnisnicno sedanjost se vpleta predzgodba cudaskega cudeznega otroka, nato demonicno obsedenega genija. Knjiga se pred bralcem razpira kot granatno jabolko: tukaj zrna razvojnega, tam filozofskega romana, ob njih pa emocionalno in poeticno nabita ljubezenska zgodba, izjemno doziveti opisi najbolj neverbalne umetnosti - glasbe ... vsi povezani z izrazito bogatim in igrivim jezikom, ki spominja na virtuoznost mojstrov, kot je Vladimir Nabokov.
Il n'y a pas encore de discussion sur ce livre
Soyez le premier à en lancer une !
"On n'est pas dans le futurisme, mais dans un drame bourgeois ou un thriller atmosphérique"
L'auteur se glisse en reporter discret au sein de sa propre famille pour en dresser un portrait d'une humanité forte et fragile
Au Rwanda, l'itinéraire d'une femme entre rêve d'idéal et souvenirs destructeurs
Participez et tentez votre chance pour gagner des livres !