"On n'est pas dans le futurisme, mais dans un drame bourgeois ou un thriller atmosphérique"
Gavin and Hannah Eastwood are on holiday with their small son, Giles, in Belgium. Secure, prosaic, a little complacent perhaps, but generous, kind and very sensible about their over-protective feelings for their son. The holiday is interrupted by Melissa, a student of Gavins, so infatuated by him that she has followed the Eastwoods to Begium her presence brings the predictable amount of irritation and embarrassment that teenagers in love with older, married men usually do. An appalling tragedy ensues. But it is not what you might expect. In its unity of time, place and action, the novel achieves a strangely magnified effect, an intensity that grows with each plain unintense statement Financial Times
Il n'y a pas encore de discussion sur ce livre
Soyez le premier à en lancer une !
"On n'est pas dans le futurisme, mais dans un drame bourgeois ou un thriller atmosphérique"
L'auteur se glisse en reporter discret au sein de sa propre famille pour en dresser un portrait d'une humanité forte et fragile
Au Rwanda, l'itinéraire d'une femme entre rêve d'idéal et souvenirs destructeurs
Participez et tentez votre chance pour gagner des livres !