"On n'est pas dans le futurisme, mais dans un drame bourgeois ou un thriller atmosphérique"
1952, Brighton and London. When seventeen-year-old debutante Rose Bellamy Gore goes missing in a seedy Soho jazz club the prime suspect is black saxophone player, Lindon Claremont, the last person seen talking to her. Under suspicion, Lindon heads straight for Brighton and his childhood friend, Vesta Churchill who works with ex-Whitehall backroom girl Mirabelle Bevan, now in charge of McGuigan & McGuigan debt recovery. When Lindon is taken into custody the two women dive into London's underworld of smoky night clubs, smart cars and lethal cocktails to establish the truth.
Il n'y a pas encore de discussion sur ce livre
Soyez le premier à en lancer une !
"On n'est pas dans le futurisme, mais dans un drame bourgeois ou un thriller atmosphérique"
L'auteur se glisse en reporter discret au sein de sa propre famille pour en dresser un portrait d'une humanité forte et fragile
Au Rwanda, l'itinéraire d'une femme entre rêve d'idéal et souvenirs destructeurs
Participez et tentez votre chance pour gagner des livres !