A gagner : la BD jeunesse adaptée du classique de Mary Shelley !
We all tell stories. It's one of the most natural ways to share information, as old as the human race. This book is not about a new technique, but how to use something we already know in a new way. Stories help us gather and communicate user research, put a human face on analytic data, communicate design ideas, encourage collaboration and innovation, and create a sense of shared history and purpose. This book looks across the full spectrum of user experience design to discover when and how to use stories to improve our products. Whether you are a researcher, designer, analyst or manager, you will find ideas and techniques you can put to use in your practice.
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A gagner : la BD jeunesse adaptée du classique de Mary Shelley !
Caraïbes, 1492. "Ce sont ceux qui ont posé le pied sur ces terres qui ont amené la barbarie, la torture, la cruauté, la destruction des lieux, la mort..."
Chacune des deux demeures dont il sera question est représentée dans le sablier et le lecteur sait d'entrée de jeu qu'il faudra retourner le livre pour découvrir la vérité. Pour comprendre l'enquête menée en 1939, on a besoin de se référer aux indices présents dans la première histoire... un véritable puzzle, d'un incroyable tour de force
Sanche, chanteur du groupe Planète Bolingo, a pris la plume pour raconter son expérience en tant qu’humanitaire...